Hujung Minggu..!!

Pada petang neh..tak ada kemana rasanya..duk seharian kat umah pon boring jugak..nak ulang main game ntah brapa kali ulang pon tak tau..so lepaih asaq aku pon cargas ler amek D70`s aku..pusing-pusing old town parit buntaq..tapi tak ada apa yang menarik..so aku pon gegas ke bandar bharu ke kawasan sawah padi kat kampung kat situ..


Masa sampai tengok kawasan sawah kat sini baru dok naik anak pokok lagi..jadi kalo nak amek gambo mmg bukan masa yg seswai laa..mungkin 1 bulan lagi kat sini akan nampak macam padang bola kat stadiom omputeh nun..hijaaauuu saja..hehehe

kira kat sini aku leh nampak burung-burung bangau dok carik ikan sepat kaa..ikan puyu kaa wat makan..tapi nak amek gambaq bangau neh..susah laa..aku bukan ada 400mm ada pon 200mm saja..isk..iskk..!!

Itu ar serba sikit xtvt aku petang neh..jalan-jalan tgk kawasan kampung..harap-harap ia akan kekal sampai bila-bila sebab suasana kampung bukan senang nak cari especially kalo yg memang dah dibesarkan dia bandar, maksud aku suasana udara dia yg bersih especially lepaih hujan..hummm best sgt time tu..dan juga suasana petang jalan-jalan kat bendang..nostalgia beb..!!

3 comments:

shah March 23, 2009 at 3:18 PM  

Pian, ujung minggu nih aku balik kg, nak snap lebih banyak yang 'bersih dan segar'... Hehehe...

-={Suf¬IaN}=- March 23, 2009 at 4:09 PM  

nak snap yg bersih & segar hang tu pa dia weehh..!! snap gambaq awek-awek sekampung laa tuee..!!

saupix ahmad March 30, 2009 at 10:42 AM  

hi,

salam!

wah nice blog n wonderful pixs lah..

btw happy blogging n salam kenal :)

About Me

My photo
The Feelings Of Those Below Should Not Be Considered By The One who stands On Top, Even If The On Top Understands Those Feelings, You Can Do Whatever You Like, Then If No One Follows You, It Means You`re Just Not Qualified.. It Just A Small Tip..!!
There was an error in this gadget

Sila tinggalkan pesanan selepas bunyi "Bepp.."

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Followers