Gary..??


Gary..?? sapa dia..?? anak sapa..?? dari mana..?? muhahaha..xdak apa laa cuma snail yang menjadi haiwan peliharaan Spongebob Squarepant hehehe..harineh satu hari tak kemana jugak tak der dating ngan Rozie..so duk relaks dekat ghumah sambil main game & tengok tebee serta kruuiihh..krooohh..muhehehe

jadi lebey kurang jam 5 petang nampak macam ujan dah sereyat (orang utagha kata) hehehe so dah tak ada qeja aku pon cari ler bahan lebey kurang kat kawasan sekitar ghumah aku nehh..!! tetiba nampak pulak banyak si gary neh merayap kat pokok-pokok bunga bonda aku..huuii kalo dia tau neh mau dia racun terus..hehehe

Biasa laa lepaih-lepiah hujan neh memang banyak si Gary neh kuar..cari makan..so aku pon sama laa cari post-post menarik si Gary neh..muhahaha tak banyak yg aku sempat shoot si Gary neh sebab dalam waktu 5.45 petang dah mula hujan balik.

Walaupon Gary neh memang bergerak lembab macam siput..errr memang dia siput kan tapi nak amek gambo dia bukan senang jugak beb..!! shoot-shoot tgk kat LCD okey..bila tgk kat screen pc aku..aduusss blurr abis..!! banyak lagi yang nak kena belajar untuk shoot close-up neh..banyak nak kena belajar hikmat tahan nafas dan hikmat tahan tangan dari goyang-goyang..hehehe

2 comments:

Linda Abdullah March 17, 2009 at 2:04 AM  

Garry si siput spongebob..

Wahh cantik picture.. guna lense apa cikgu??

-={Suf¬IaN}=- March 17, 2009 at 6:25 PM  

eehh..cik linda rupanya menjenguk ke teratak hamba yer..!!

About Me

My photo
The Feelings Of Those Below Should Not Be Considered By The One who stands On Top, Even If The On Top Understands Those Feelings, You Can Do Whatever You Like, Then If No One Follows You, It Means You`re Just Not Qualified.. It Just A Small Tip..!!

Sila tinggalkan pesanan selepas bunyi "Bepp.."

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Followers