Nurul & Nafe

Venue: Dewan JKKK Batu Maung, Penang.
Date: 18/7/09
Job: Shamwalker (VIP)
Official Photog: Shamwalker
Co-Photog : Aku Ler..!!

Huahuahua..dah berapa lama aku tak update daa..!! ramai yg dah komen rupernyer..hehehe neway aku idak ler kemana..coz memandangkan ekonomi skrg mcm dah ok balik..dan aku pon dah ada ot maka kureng ler sikit nak ngadap komputer nehnya..!! lagi pulak dah tak dak job..hahaha okeh cukup ler ngomel aku..!! zasss ader laa sikit updates dari aku kalineh.. pada 18hb July 08 yang lepas..sempat ler aku gi amek member aku Nurulhaya dengan pasangannya Nafe kat Batu Maung, Penang..

Photobucket

So hari jugak aku sebagai backup untuk shamwalker (OP)..hehehe jadi kalo dah kendughi member neh ramai ler member-member lama yang aku leh jumpa..Nurul bekerja sebagai Tcehnician kat kilang Jabil dan Nafe sebagai..arr..arr..aku tk ingat ler plak hahaha tapi qeja dekat Malakof di Segari nun..perghh..kira Jawa versus Mami ler neh..hehehe

Photobucket

Majlis berlangsung dengan sederhana saja..tp meriah sakan dengan member yang datang campoq mai lagi adik beradik yang memang dah duk ada..hehehe so aku leh kata laa time jam 4.30ptg tu kira katering tuu dah siap kemaih-kemaih laa..!!

Photobucket

So buat Nurul & Nafe..Selamat Pengantin Baru & semoga bahgia forever ever..hehehe (hancus berderai engerish aku..)

1 comments:

PFS6450 August 22, 2009 at 5:04 PM  

Selamt bukak posa bebeh, ptg nih jgn lupa side dishes musti ada murtabak, puding telur, soya gula itam akekekek

About Me

My photo
The Feelings Of Those Below Should Not Be Considered By The One who stands On Top, Even If The On Top Understands Those Feelings, You Can Do Whatever You Like, Then If No One Follows You, It Means You`re Just Not Qualified.. It Just A Small Tip..!!

Sila tinggalkan pesanan selepas bunyi "Bepp.."

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Followers