Cisco in Memories

Berdiri Dari Kiri : Wan,Leman,Asri,Pak Art,Lan,Masri,Jaayah,Siti Hajar,William,eChah,Cik Yus & Su
Barisan Depan Plak : Pak Dan,Shida,Kak Eshah,BK tan,Nani,Intan,Cik Ann,Sal & Gerard
Yang Tak Ada dlm Gambar : Aku ler..hahaha,Kak Aziah,Kak Ida,Pak Syed,Kachee,Shikin,Kak Tie & yang lain aku terlupa..hehehe
Sedar-sedar dah 9 tahun qeja dekat cisco P2 neh, dan hari neh adalah hari kami terakhir kami berkerja di jabil P2. mulai awal bulan march kami semua akn berpecah dan akan kembali ker main building di Jabil Global services dan banyak diantara kami yg akan berpecah.
banyak kenangan yg aku alami di P2..isk..isk..dari hanya pada mulanya kami bertiga menjadi pioneer debug untuk rma cisco (Aku, Leman & kak Tie) sampailah skrg ada lebih 25 org technician dan kesemua family kami di P2 dalam 50 org termasuk dengan operator. macam-macam jenislah manager dan supervisor yg kami ada cuma manager
kami yg terakhir neh laa yg secara rasmi dan tidak segan silunya menutup tirai kami bekerja di p2.Aku adalah org yg terawal balik ker JGS dan diserap ker Projek MCP dan yg lainnya ada diserapkan ke Motorola dan juga Dell.
Pada yg lain harap dapat bersabar dengan tempat baru neh..mmg dah terkenal dengan nature tengking dan sergahnya di line. dan aku pulak mengharapkan dapt lari dari manager cikai neh..nampaknya terpaksa jugak berdepan dgn dia sekali lg..maaakalihampeekk toll..argghhh..!!!

0 comments:

About Me

My photo
The Feelings Of Those Below Should Not Be Considered By The One who stands On Top, Even If The On Top Understands Those Feelings, You Can Do Whatever You Like, Then If No One Follows You, It Means You`re Just Not Qualified.. It Just A Small Tip..!!

Sila tinggalkan pesanan selepas bunyi "Bepp.."

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Followers